CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday

Kelapa Gading Sulong Tak Menjadi

Kami excited nak rasa satu2nya buah kelapa gading yang ada tu...nampaknya dah besar cantik untuk dipetik...masih ditahap muda.....

Jadi sambil2 belah lima enam biji kelapa pandan yang memang selalu je ada tu, saing belah sekali kelapa gading sulong yang sebijik tu...

Usai lafaz Bismillahirrahmanirrahim, papa pun belah la kelapa gading dengan begitu konfidennya....saya yang duk tunggu dan lihat kat depan papa pun turut konfiden sama.... tup-tup.... bila dikopek.....huuuuu...takde isi la pulak!

Hmmm....belum rezeki lagi nak rasa nampaknya...maklumlah kelapa tu baru belajar berbuah..... nak kena tunggu yang lain2 tu besar sikit, InsyaAllah bolehlah rasa....Harap2 menjadi lah yang lain2 tu lepas ni.... :)

Jadi minum air kelapa pandan je lah kami sambil makan tengahari hari tu... sedapppp isinya....yummy!!


Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...