CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday

Siram Pokok





Dah banyak hari tak sempat keluar menyiram....jadi hari ni bagi minum kat pokok2 dalam pasu tu lama sikit. Sempat la ubah2 kan sekali kedudukan mana2 pasu yang nampak tak berapa kemas tu.... tinggikan sikit pasu2 yang mana pokoknya berdaun lebat dan mencecah lantai....saya tinggikan dengan meletak pasu lain di bawah pasu tersebut. Tapi dasar ke dua-dua pasu kena lah sama besar baru nampak ngam dan cantik..... :)


0 comments:

Labels

jom singgah ke

  • Bengkang Jagung Sukat Cawan - Assalamualaikum Hari ini duk sibuk buat Kueh Bengkang Jagung. Bukan buat sikit2 ni, ni buat macam untuk kenduri pulak..he he.. Kueh bawah lampu, lighting ...
  • Projek Sayang Balik Orkid - Assalamualaikum. Hi rakan blogger semua. Orkid masing2 okay? He he.... Orkid saya? Alhamdulillah ni baru nak start sayang balik orkid. Dah lama tinggal, l...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...