CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday

Siram Pokok





Dah banyak hari tak sempat keluar menyiram....jadi hari ni bagi minum kat pokok2 dalam pasu tu lama sikit. Sempat la ubah2 kan sekali kedudukan mana2 pasu yang nampak tak berapa kemas tu.... tinggikan sikit pasu2 yang mana pokoknya berdaun lebat dan mencecah lantai....saya tinggikan dengan meletak pasu lain di bawah pasu tersebut. Tapi dasar ke dua-dua pasu kena lah sama besar baru nampak ngam dan cantik..... :)


Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...