CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

Pokok Macam Lipan

Tak tau nama sebenar pokok ni..... asalnya hadiah dari Mak Ngah yang duk dekat sekolah agama tu lagi. Banyak spesis pokok bunga dapat dari mak ngah ni.... hiiiii.....terima je lah, rezeki....... thx mak ngah....

Daunnya melintuk2 dan sekali tengok macam lipan. Tu yang bagi gelaran pokok lipan je.... kalu ada sesapa yang tau namanya boley la kongsi citer ya... :)

Memang cantik bila ditanam dalam pasu yang cantik.... :)

Selamat tahun baru sume..... jumpa lagi di n3 berikutnya tahun depan ya.... tahun 2010!! :D

Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...