CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

Pokok Macam Lipan

Tak tau nama sebenar pokok ni..... asalnya hadiah dari Mak Ngah yang duk dekat sekolah agama tu lagi. Banyak spesis pokok bunga dapat dari mak ngah ni.... hiiiii.....terima je lah, rezeki....... thx mak ngah....

Daunnya melintuk2 dan sekali tengok macam lipan. Tu yang bagi gelaran pokok lipan je.... kalu ada sesapa yang tau namanya boley la kongsi citer ya... :)

Memang cantik bila ditanam dalam pasu yang cantik.... :)

Selamat tahun baru sume..... jumpa lagi di n3 berikutnya tahun depan ya.... tahun 2010!! :D

1 comments:

alina ritz1 said...

salam..sukanyer tengok awak nyer blog ni. banyak tentang info2 tanaman. Saya dalam cadang2 nak bercucuk tanam terutama bunga2. saya suka tengok bunga2 besar yg awak tanam. mana nak dapat bunga2 tu semua yer?

Labels