CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

Langsuyar







Tumbuhan yang satu ini membiak sampai dah tak terkawal. Ada yang tumbuh sendiri di tembok pagar rumah hinggakan ada yang sampai tumbuh atas lantai simen di anjung depan...ish atas simen pun boleh tumbuh.....

Dek sayang nak buang begitu saja anak2 pokoknya yang tumbuh merata tu, banyak yang saya dah cabut, masuk dalam polybag. Kalu kebetulan ada kawan2 datang dan berminat dengan pokoknya, boleh terus kasi pokok yang dah ready-made gemuk dan cantik. Alhamdulillah setakat ini banyak jugak le yang dah selamat di distribute....hehe....

Ishk,
jangan main2... kalu nak beli kat nursery mau nya empat lima inggit jugak tuh ghega....
:)

2 comments:

sot said...

Cantek gak pokok ni bila dah berkembang subur dalam pasu.

fzi said...

bila dah masuk pasu cantik, alhamdulillah makin nampak cantik lah dia..hehe

Labels

jom singgah ke