CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

Langsuyar







Tumbuhan yang satu ini membiak sampai dah tak terkawal. Ada yang tumbuh sendiri di tembok pagar rumah hinggakan ada yang sampai tumbuh atas lantai simen di anjung depan...ish atas simen pun boleh tumbuh.....

Dek sayang nak buang begitu saja anak2 pokoknya yang tumbuh merata tu, banyak yang saya dah cabut, masuk dalam polybag. Kalu kebetulan ada kawan2 datang dan berminat dengan pokoknya, boleh terus kasi pokok yang dah ready-made gemuk dan cantik. Alhamdulillah setakat ini banyak jugak le yang dah selamat di distribute....hehe....

Ishk,
jangan main2... kalu nak beli kat nursery mau nya empat lima inggit jugak tuh ghega....
:)

Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...