CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday

Lemon Dan Limau Purut

Woahhh...suka...suka....suka.....

Pokok lemon dah kluar buah. Hari tu dah pernah berbuah....tapi kami tak perasan. Tau-tau jumpa buahnya yang dah masak gugur camtu je.... Gugurnya dah lama, itu yang dah tak boleh pakai buahnya lagi.

Kali ni kluar lagi...alhamdulillah.... tapi sebijik je....hehe....nanti tunggu buahnya besar, kita ambik gambarnya lagi.


Limau purut pun keluar sebiji jugak kali ni....huuu..... tak tau nak boh baja apa nak suh kluar banyak2 macam pokok limau purut yang kawan saya tanam tuh.


Bila dah pakat2 berbuah ni, makin naik semangat le saya nak perubat balik pokok2 limau tu. Kena mintak papa tolong gembur2kan tanah dan boh baja, biar lebat sikit kluar buahnya pasni.... :))


Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...