CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday

Pisang emas dah masak dah....


Alhamdulillah... pisang emas yang setandan hari tu dah masak pun sesikat demi sesikat. Malam tadi Shilah orang pertama yang rasa..."Manis giler!!!", jerit Shilah yang tengah buat homework, bagi menjawab pertanyaan saya dari dapur..."Manis Shilah??"

Seronok sangat rasanya dapat makan hasil tanaman sendiri nih... Tak lama lagi InsyaAllah masak lah satu tandan lagi pisang emas ini dari rumpun yang sama. Subur pulak kebelakangan ini pokok2 pisang papa tuh... ini sure berkat usaha papa yang extra... taruk baja bakar kat pokok2 pisang tu secara regularly.... syukurlah... (",

Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...