CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

Bunga Kertas Kaler Purple

Setiap kali keluar masuk gate, mata tak lepas pandang ke lain, asyik terpaku dekat bunga kertas ni saja. Kaler purplenya cantikkk sangatttt...... Tak jemu mata memandang.

pandangan dari luar pagar


Semasa mula2 ianya memanjat pagar hari tu, saya dah berkira-kira nak trim bentuknya camane *amboi! imagine dulu sebelum impian menjadi realiti...hihi...* Saya biarkan ia merimbun dan merentang hanya di bahagian atas di sepanjang pagar. Maka boleh la ia berfungsi sebagai penghadang tak rasmi buat kami yang duk lepak2 di pergola. Takdelah see-thru sangat kalau ada jiran2 yang berjalan kaki mahupun berkenderaan lalu-lalang kat depan tu.... hehe

pandangan dari pergola

Makanya... kalau ada di antara anda yang berminat dengan bunga kertas dan tengah giat memilih kaler dekat nurseri tu, elok sangat le cari yang kaler purple cantik ini...*selain dari bunga kertas kaler merah cili yang memikat hati* ...hehe tolong promote lah kiranya ni... (",

Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...