CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

Keladi berdaun velvet


Teruja untuk paparkan gambar keladi yang cantik ini. Daunnya berbaldu atau orang putih kata 'velvet'. Tampil cantik bergaya dengan warnanya yang hijau pekat. Urat2 daunnya pula warna putih, jadi bila keladinya hijau pekat maka terbit lah satu combination warna yang menyerlah gitu....

Keladi ini kak Siti hj Jo(salah-seorang jiran kami) yang kasi. Sebelum itu saya tak pernah nampak keladi yang macam ni kat mana2 nurseri. Yang selalu jumpa tu yang orang panggil keladi telinga gajah *nanti saya postkan gambarnya dalam entri akan datang*. Jadi bila dapat yang bervelvet ini, rasa besssst... sangat. Ingat lagi, tiga empat kali ucap terimakasih pada kak Siti dulu... hehe... thanx kak Siti....


Labels

jom singgah ke

  • Kek Puding Karamel - Buat kek Puding karamel... kek ni dah lama nak terai buat tapi tak terbuat-buat, terus lupa sampai la teringat balik nak buat bila tengok banyak kek karam...
  • Cantiknya Orkid... - Orkid yang bersaiz kecil, kaler merah orengie yang ceria cantik..tapi tak tau nama.. Dah banyak membiak, tak kurang gak yang mengering sendiri sebab lama ...
  • Sunnah pada Hari Jumaat - Assalamualaikum wbt... di hari Jumaat yang mulia... Bila teringat hari ini hari Jumaat, terus jadi teringat pagi2 lagi untuk ingatkan suami, orang yang pa...